גולן טלקום שירות לקוחות – תמיכה טכנית, מוקד מכירות ומוקד פיננסי

מערכת5 דקות קריאה
גולן טלקום שירות לקוחות
שתף:

מספרי טלפון עבור גולן טלקום שירות לקוחות

 

שיחת חינם: *0058 למוקד גולן טלקום שירות לקוחות

מוקד שירות: 1800016058 / 1700016058

מוקד לדיווח על מכשיר או SIM גנוב / אבוד: 1800016059/ 1700016059

ניתן לדווח על תקלות גם בעמוד הפייסבוק – בקישור הזה.

ניתן ליצור קשר עם גולן טלקום שירות לקוחות גם בזמן השהות בחו”ל: 972585555858+ (לרבות שירותי רכישת חבילות והסרה או פתיחה של שירותי נדידה בינלאומית).

 

פנייה לתלונות הציבור באמצעות דוא”ל:

לפניות- gtpniyot@golantelecom.co.il

 

דרכים להתנתקות:

לפניות הנוגעות לניתוק קווים אנא צור קשר במייל שכתובתו: nituk@golantelecom.co.il

ניתן לבקש ניתוק קווים גם בשיחה למוקד שירות הלקוחות במספר 0058* או בפקס שמספרו: 072-2220058

 

גולן טלקום שירות לקוחות ונגישות:

רכזת תחום – יעל פלדמן

דוא”ל: negishut@golantelecom.co.il

טלפון- 0586390339

לרשימת הסניפים הנגישים

אתר גולן טלקום

 

מי היא בכלל גולן טלקום?

גולן טלקום הוקמה בשנת 2012 והגדירה מטרה: להוזיל את מחירי הסלולר בישראל באופן ניכר. היא הביאה את בשורת “הכול כלול” והציעה ללקוחות חבילות שכוללות גם שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, לצד נפח גלישה משמעותי יותר. רוב לקוחות החברה הם לקוחות פרטיים, לצד לקוחות עסקיים כמובן, והיא נחשבת לחברת לואו-קוסט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme