הקלטת שיחות באייפון – מדריך מעודכן לשנת 2024

Roei Frenkel5 דקות קריאה
הקלטת שיחות באייפון
שתף:

הקלטת שיחות באייפון רלבנטית במספר תרחישים ועשויה אפילו להיות קריטית, למשל עבור שימור של שיחות חשובות, ביצוע ראיונות, או שמירת תיעוד של דיונים עסקיים.

עד עכשיו, משתמשי אייפון נאלצו להסתמך על אפליקציות חיצוניות כדי להקליט את השיחות שלהם, אך בגרסת iOS 18, חברת אפל (Apple) עתידה להציג מספר תכונות חדשות ואפשרות מובנית להקלטת שיחות.

לכבוד הבשורה, הכנו לכם מדריך מקיף על הקלטת שיחות ב-iPhone: באופן ישיר, בעזרת אפליקציות וכו’. כמו כן, נציג את ההשלכות החוקיות של הקלטת שיחות, על מנת לוודא שלא רק תדעו כיצד לעשות זאת בצורה הכי קלה ומהירה, אלא גם תהיו בטוחים שההקלטות מבוצעות באופן חוקי לחלוטין.

אפשרויות הקלטה שונות

הקלטה מובנית (גרסאות iOS 18 ומעלה)

קיימת התרגשות גדולה סביב הגרסה הקרובה של מערכת ההפעלה, אשר נכון לעכשיו צפויה להיות זמינה לציבור הרחב באמצע ספטמבר 2024. ישנן מספר סיבות לבאזז, ואחת מהן היא החידוש בנושא הקלטת השיחות. במשך שנים רבות התלוננו בעלי טלפונים מסוג אייפון על הפער, וכעת אפל הקשיבה ויישמה.

החברה כבר ביצעה הדגמה של היכולת החדשה, וזכתה לתגובות חיובית. כעת, נותר רק לחכות לגרסת 18.

אפליקציות צד שלישי

עד לגרסה החדשה, וגם לאחר מכן – עבור אנשים עם מכשירי אייפון שלא יתמכו בה – הדרך היחידה להקליט שיחות היא להמשיך להשתמש באפליקציות חיצוניות, אם כי הן פחות נוחות ורובן עולות כסף.

אלה כמה מהאפליקציות היותר מומלצות:

  • TapeACall: אפליקציה שיוצרת שיחת ועידה בין המשתמש, הנמען ושרתי TapeACall המקליטים את השיחה. תומכת בשימוש בינלאומי ומציעה תקופת ניסיון חינמית, אך דורשת מנוי לגישה מלאה.
  • Skype: מתאימה להקלטת שיחות וידאו וקול, אך רק אלה שמתבצעות ב-Skype, ההקלטות נשמרות למשך 30 יום בלבד.
  • Call Recorder – Cube ACR: אפליקציה בתשלום שמקליטה שיחות נכנסות ויוצאות, מציעה שירותי תמלול ותמיכה בתרגום רב לשוני, כולל אחסון בענן ואבטחה באמצעות קוד PIN או Face ID.

לא משנה איזו אופציה אתם בוחרים, ודאו תמיד שאתם מצייתים לחוקים ולמוסר לגבי הקלטת שיחות, בכל הנוגע לקבלת הסכמת הצד השני להקלטה.

אפליקציה להקלטת שיחות באייפון 

בנוסף לאפליקציות שהזכרנו, ישנה עוד אפשרות שרצינו להזכיר, בעלת דירוג נאה ב-App Store: אפליקציית Rev Call Recorder, בעיקר הודות לחוויית משתמש פשוטה ואינטואיטיבית. 

האפליקציה מאפשרת להקליט שיחות נכנסות ויוצאות ללא הגבלה, מה שהופך אותה למתאימה לשימוש אישי ומקצועי. היא פועלת על ידי יצירת שיחת ועידה בין המשתמש, הנמען ושרתי Rev, ומבטיחה שהשיחה תוקלט ותאוחסן בצורה מאובטחת. 

ישנה אפשרות לתמלל את ההקלטות, כלומר לקבל גרסאות טקסט של השיחות בדיוק גבוה. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ומרבית השירותים אינם עולים כסף, אך נדרש תשלום עבור שירותי תמלול ושיחות בינלאומיות​.

הקלטת שיחות ישירות מהאייפון

עכשיו הגענו לגולת הכותרת: מה תכלול הקלטת השיחות החדשה של אפל? ובכן, החל מגרסת iOS18, תהיה אפליקציה מובנית, התאפשר להתחיל ולהפסיק הקלטה במהלך השיחה, ולשמור את ההקלטות במכשיר. בנוסף, יהיה תמלול אוטומטי, אך כרגע לא יהיה זמין בעברית, אלא רק באנגלית ומספר שפות נוספות (כולל ספרדית, גרמנית, צרפתית ויפנית).

כדי להבטיח שקיפות וציות לחוק, האפליקציה משמיעה התראה קולית לכל המשתתפים, המודיעה להם שהשיחה מוקלטת. לאחר מכן, השיחות המוקלטות מאוחסנות בצורה מאובטחת במכשיר. אם משתמשים גם בתמלול, ניתן לעיין בתיעוד המילולי מאוחר יותר, במעין יומן טקסט של השיחה. 

האם זו תהיה אפליקציית הקלטת השיחות הכי טובה אי פעם? לא בטוח, ובכל מקרה לא נדע עד שלא נשתמש בה בעצמנו. בכל מקרה, אין ספק שהיא תהיה הרבה יותר נוחה (וזולה) משימוש באפליקציות צד שלישי וכל מיני קומבינות.

הקלטת שיחות באייפון בחינם

כאמור, אם אנו משאירים בצד את האופציה המובנית, שתהיה זמינה לכולם רק בעולם כמה שנים, אין הרבה אפשרויות להקליט שיחות באייפון בחינם. מרבית האפליקציות מבוססות על מודל של מנויים, כך שהן מציעות אפשרויות דלות בחינם כדי למשוך תשלום. גם ב- Rev Call Recorder לא הכל בחינם, אך באופן יחסי חלקה החינמי מאוד מקיף. אם אתם מחפשים מידע נוסף על מקליט שיחות טלפון אוטומטי לטלפונים בכלל, ולא רק לאייפון, תוכלו למצוא מקיף בנושא זה בקישור המצורף.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme