אלה 20 המותגים שדור ה-Y אוהב במיוחד
המותגים הגדולים בעולם יודעים מי קהל היעד המרכזי שלהם, ומי מבזבז יותר מאחרים. אלה הם בני ובנות דור ה-Y, כמובן. כדי שהמותגים ידעו גם מה בדיוק חושב עליהם הקהל הזה, פורסם לאחרונה דירוג של אחת מסוכנויות הפרסום הגדולים בארה”ב. הוא מדרג את 100 המותגים האהובים על דור ה-Y, והנה 20 מותגים מובילים שגם אנחנו, הישראלים, מכירים ואוהבים.
20 – טויוטה
מספיק להציץ החוצה כדי לגלות כמה רכבי טויוטה יש שם בחוץ ולהבין איך מותג הרכב נכנס לרשימה הזו.
View this post on Instagram
עונת הטיולים בשיאה ואיפה אתם מטיילים הקיץ – בארץ? בחו”ל? שתפו אותנו #טויוטה #טויוטה_ישראל
19 – רשת H&M
הבסיס של הרשת נמצא אמנם בשוודיה, אבל אין ספק שהשילוב בין אופנה מהירה למחירים נוחים הפך אותה למותג החביב על דור המילניום. בישראל יש לה כבר 20 סניפים, וזה לא מפתיע בכלל.
View this post on Instagram
18 – אמריקן איגל
יותר מ-30 סניפים של הרשת כבר נפתחו בישראל, והם כוללים לרוב גם את מותג Aerie הפופולרי (הלבשה תחתונה ובגדי ים). תהיו בטוחים שעם ההצלחה הזו הרשת מתכננת להמשיך ולפתוח סניפים נוספים בכל העולם.
17 – פפסי
גם הקולה של פפסי אהובה על דור המילניום, אולי לא כמו המתחרה הגדולה שלה – אבל בהחלט במקום טוב ברשימה. חוץ מזה אנחנו מחבבים אותה קצת יותר מאז עסקת הענק שנחתמה עם סודהסטרים.
16 – ויקטוריה סקרט
כנראה אין צורך להציג את הרשת הענקית הזו שמושכת אליה גם את התיירים (ובעיקר את התיירות) מישראל בביקור בניו יורק. גם היום המותג נחשב למוביל בתחום ההלבשה התחתונה, וממש לא רק בארה”ב.
15 – נינטנדו
נדמה שאין צורך להציג את מותג המשחקים היפני, זה שרבים מבני ובנות דור ה-Y מכירים היטב כבר שנים.
14 – מיקרוסופט
עד היום נחשבת מיקרוסופט לשחקנית משמעותית ולמובילה בתחום, גם אם יש לה היום מתחרות חזקות. החברה של ביל גייטס הייתה השליטה הבלתי מעורערת במשך שנים, ואת זה קשה לקחת ממנה.
13 – סאטרבקס
עוד מותג שאנחנו אוהבים – בעיקר כשאנחנו בחו”ל – הוא סטארבקס, רשת בתי הקפה שאמנם לא ממש הצליחה לחדור לשוק הישראלי, אבל כבשה כמעט כל פינה אחת על פני הגלובוס.
12 – הונדה
בין יצרניות הרכב המובילות בעולם נמצא המותג היפני, ועל פי הדירוג של סוכנות הפרסום הרכבים הנמכרים והאהובים ביותר על דור ה-Y הם הונדה סיוויק והונדה אקורד.
View this post on Instagram
Sporty lines in a 3-row SUV. The restyled 2019 #HondaPilot commands attention.
11 – שברולט
מותג הרכב המנצח הוא שברולט, והוא ניצח יצרניות מובילות אחרות, כולל פורד וטויוטה. אפשר להבין איך זה קרה, לא?
10 – גוצ’י
מותג היוקרה האיטלקי אולי נחשב ליקר להחריד, אבל זה לא אומר שאנחנו לא אוהבים אותו, וחלקנו מסתפקים בתיקים עם הלוגו שעולים כמה שקלים בשוק בלונדון או בארה”ב, גם אם הם לא קרובים לדבר האמיתי.
9 – קוקה קולה
אתם בטח לא מופתעים לגלות את ענקית המשקאות במקום טופ בין 10 המותגים הגדולים ביותר, והיא כוכבת קבועה ברשימה הזו מאז ומעולם.
8 – אדידס
נעלי הספורט, הביגוד ואפילו הכובעים והתיקים של אדידס, כולם השתלטו על האופנה בחדרי הכושר ועל מגרשי הספורט. אז יש לה עדיין מתחרה גדולה וכמעט בלתי מנוצחת, אבל היא נותנת פייט נהדר עם כמה פרזנטורים גדולים כמו ליונל מסי.
View this post on Instagram
7 – ג’ורדן
עוד לא הגענו לנייקי אבל נעלי אייר ג’ורדן הם בכל זאת ישות בפני עצמה, ומותג חזק שדור המילניום אוהב וזוכר היטב.
6 – סוני
דור המילניום ממש אוהב את סוני, בעיקר את קונסולת המשחקים שלה, כמובן.
View this post on Instagram
Sweat-tested, workout-approved. (SP700N Noise-Canceling Earbuds) #SonyAudio
5 – גוגל
ככל שהזמן עובר גוגל תופסת חלקים משמעותיים יותר בחיים שלנו, מתכני הווידאו ביוטיוב, דרך מנוע החיפוש שכולנו משתמשים בו מדי יום ועד לשרת הדואר שבו לרובנו יש חשבון פעיל.
View this post on Instagram
A big birthday for our favorite browser. Celebrating 10 years of #GoogleChrome!
4 – סמסונג
הטלפונים החכמים של סמסונג נחשבים לאיכותיים, מרשימים ומתקדמים מאוד, והישראלים מחבבים את המותג הזה אפילו יותר מאשר את אפל, שהגיעה למקום קצת יותר גבוה.
View this post on Instagram
Had an epic moment? It’s playback time with the 960FPS Super Slow-mo camera on the #GalaxyS9.
3 – אמזון
היום אפשר לקנות כמעט הכל באמזון, מגאדג’טים ועד ספרים או תחפושות לפורים. מאז שהחברה החלה לספק משלוחים לישראל אנחנו אוהבים אותה אפילו יותר, וממש לא מזמן היא רשמה הישג מכובד מאוד והגיע לשווי של טריליון דולר.
2 – אפל
יש למותג הזה קהל מעריצים שלא עוזב אותו בקלות, ולרוב נמצא אצל משתמשי אפל לא רק את אייפון אלא גם אייפד, מקבוק או לפחות שעון חכם שמתקשר עם הטלפון החכם. מה הפלא שענקית הטכנולוגיה מדורגת שניה?
1 – נייקי
המותג שדור המילניום אוהב יותר מכל הוא נייקי, מותג אופנת הספורט עם הלוגו המוכר, הסלוגן הידוע (Just Do It) וספורטאי ענק שמייצגים אותו, ביניהם לברון ג’יימס, רפאל נדאל וטייגר וודס.